Voorbereiding :op een koude maartzondag

7 maart 2010 - Thuis, Nederland

Onze tocht zal op vrijdag 30 april starten en we moeten de andere dag (zaterdag)om 13.00u in in Venetie op de veerboot naar Patras (GR) Maandag van Athene naar Turkije via Chios (?).Daar begint onze reis pas goed via zuid Turkije naar de Syrische grens bij Aleppo dan door naar Jordanie tot de Rode Zee (en dan weer terug natuurlijk). Onderweg zullen de nodige bezienswaardigheden worden bezocht natuurlijk maar vooral ook mooie (onverharde woestijn)-wegen.

Echt veel hoeft er niet meer besproken te worden .Er is inmiddels een tentje aangeschaft omdat het bestaande 1kg tentje na een proefslaapje in de schuur (koud !) toch wat te kort bleek .

De motor is voorzien van koffers en een flinke tanktas die als neveneffect heeft dat het de rijwind beter weghoudt van mijn helm. Spullen als slaapzak -matrasje- benzine brandertje- pannetjes (!) navigatie -alarmschijfslot enz. staan klaar

We gaan eerst nog een proef weekend maken op 9 tot 11 april om te testen of hetalemaal lukt met de bepakking en hoe de motor zich er onder gedraagd en of we als tentslapers functioneren.